Nem mindegy, miben lépünk színpadra

Zenélni jó, és zenét hallgatni is jó. Vannak, akik azt vallják, hogy a zene önmagában jó, mások pedig úgy gondolják, hogy a körülmények is számítanak egy koncert esetében. Gondolok itt például a színpad méretére és minőségére, a hangosításra, a világosításra, a molinókra, a hangszerek kinézetére, és persze a zenészek ruhájára. A zenészek ruhája esetében három szempontot érdemes figyelembe venni: az első, hogy mennyire néz ki jól, a második, hogy mennyire érzik önazonosnak a zenészek magukon az adott öltözéket, a harmadik pedig, hogy mennyire kényelmesek. Fontos például az öltözék szempontjából a cipő és a táska is.

Ha utóbbiakból szeretnénk beszerezni néhány új darabot, akkor érdemes körülnézni a cipőmarket.hu weboldalon, ahol nem csak cipőt, hanem például táskát is vásárolhatunk, mégpedig ezen a linken: cipomarket.hu/olasz-taska/noi/taska. Cipők és táskák (cipomarket.hu/olasz-taska/noi/taska) mellett persze lehet még kapni pénztárcákat, öveket, csizmákat, szandálokat, papucsokat és bakancsokat is. Kereshetünk ruhatípus szerint, de akár márka vagy a kettő ötvözete szerint is. Amennyiben pontosan tudjuk, hogy mit akarunk, akkor igénybe vehetjük a keresőt is, ahová mi magunk írhatjuk be a kulcsszavakat.

A főoldalra ránézve rögtön meglátjuk a számtalan terméket, ezek mellett természetesen az árukat, na meg néhány fotót, hogy mégis csak tudjuk, mit fogunk megvásárolni. Feltűnhet, hogy sok az akció, és ez így is van: 8 és 60 százalék közötti kedvezményeket kaphatunk, attól függően, hogy melyik márka kínálatából válogattunk. A vállalkozásnak van hírlevele is, ebből elsőként értesülhetünk a legújabb modellekről, a legnagyobb kedvezményekről, és – ez talán a legfontosabb – személyre szóló kedvezményeket is kaphatunk. A kiszállítás minden esetben 1000 forintba kerül, amit akkor tudunk megspórolni, ah úgy döntünk, hogy személyesen vesszük át a megrendelt táskát, cipőt, övet, pénztárcát, vagy éppen papucsot. Személyes átvételre Vácon, Esztergomban, Szombathelyen és Győrben van lehetőség. Az ügyfélszolgálatuk hétfőtől péntekig, 9 és 16 óra között érhető el telefonon, illetve e-mailben. Utóbbi csatornán egyébként rendeléseket is lehet leadni, ám csak akkor érdemes, ha a honlapon valamiért nem volt ez sikeres. E-mailes rendeléskor a nevünket, a telefonszámunkat, a számlázási címünket, a szállítási címünket, a termék nevét, a termék cikkszámát, és a termék méretét kell megadni. Ezen kívül persze írhatunk egyéb megjegyzést is, meg feltételezem érdemes kitérni arra is, hogy milyen módon akarjuk átvenni a termékeket.

Mint írják, áruházuk az elsők között kezdett el online forgalmazni cipőket, csizmákat, papucsokat és szandálokat, azóta persze sokan követték a példájukat.

Rendelkeznek gyakori kérdések felülettel is, ezen keresztül sok hasznos kérdést és választ találhatunk. Kiderül például, hogy nem árulnak hamis termékeket, minden egyes darabot a márkát forgalmazó nagykereskedésből szerzik be. A rendelésekre pénzvisszafizetési garanciát is nyújtanak, ennek értelmében pedig akár a pénzünket is visszakaphatjuk, ha nem tetszik a rendelésünk.