Február 27-én Berlinben lépett fel a Run Over Dogs, ahol ismét csúcsra pörgették magukat, feszegetve ezzel humanoid szervezetük tűréshatárát. Kérdés, hogy kóbor kutya énjük tudja-e még emelni a tétet! Íme a Duncker Club-beli fellépésük beszámolója videóval.

“Szevasztok! Túl vagyunk a turné harmadik állomásán, csütörtök este játszottunk a berlini Duncker Clubban. 48 órán belül nyomtunk három built, és megtettünk körülbelül 900 kilométert. Akkor jutott eszünkbe először, hogy elért minket a nyugat szele, mikor beigazolódott az, amit már több zenekartól hallottunk. Miszerint “Király hely Nyugat-Európa, de bazmeg divatos vega kaját dobnak a zenekaroknak!” Cece azért trükközött egyet a vacsorával (video), de megtömtük magunkat gőzölgő tofuval, gombával, paradicsommal, mandulával, meg rengeteg ketchuppal, tabascoval, majd rádobtunk egy rekesz Berlinert és felpörgettük magunkat a koncertre. A soundcheck után kicsit beütött a holtpont, főleg, hogy fél órával a kezdés előtt 4 ember volt rajtunk kívül, de berlini barátaink nyugattak, hogy no worries, 11-re itt alsó hangon félház lesz. Ütöttünk egy hosszabb tubaszünetet, aztán mire visszatértünk, a meglehetősen szürreál hangulatú klub gyönyörű emberekkel telítődött. Rögtön az első számnál érzi egy zenekar, hogy az adott este a közönséget igazán el tudja el kapni, vagy sem. Azt kell mondjuk, a berlini bulin torkon ragadtuk a közönséget és egy másodpercig nem engedtük el őket, a végére “az ádámcsutkájuk gyakorlatilag Éva“lett – habár ez a szöveg Maxi barátunkból fakadt ki, miután örömében lecsapta az ötödik tabascos mexicana shotját (video), de úgy érezzük, ez mostantól mindenre felhasználható. Nagyon jól szólt a buli, sok pacsit és puszit gyűjtöttünk, és eladtunk egy pár lemezt is. Kitaláltuk, hogy Balázsnak, a velünk utazó videós, fotós barátunknak születésnapja van, így csaptunk egy fiktív ünnepet, ahol tereket és időket ugrottunk, Maxi pedig totál “átlényegült” (video), ezen az estén ő vitte a prímet.

Run Over Dogs – European Tour Part 2

Az éjszakát a klubban töltöttünk, hatalmas feeling volt egy berlini koncertterem közepén aludni. Hajnali fél ötkor beengetünk valami tagot, aki elvileg a cigimasinát jött üríteni. Hittünk neki, elvitte a dellát, aztán reggel a postát is átvettük, majd elindultunk megnézni a várost. Két utcára a klubtól egy hangulatos kis étteremben vártak minket a reggelivel, ami szintén vega téma volt, de az imádnivaló sajtok és zöldségek helyretették az emésztésünket. A városnézés során aztán mindenkinek halál üres lett a feje, nem sok mindent fogadott be az agyunk, de az tuti, hogy a hatalmas terek, a szép vonatok és a felemelő hangulat dominál Németország fővárosában. Miután délután 5-kor bevágtunk egy óriási kebabot, rájöttünk, hogy olyan szinten le vagyunk merülve, hogy nem leszünk képesek a buszban aludni, így kivettünk egy takaros szobát hatunknak. Megkezdtük utunkat a keddi párizsi koncertre, tegnap megnéztük Európa legnagyobb hangszerüzletét Kölnben (Music Store), aztán a következő videón láthatjátok, hogyan karneváloztunk. Ma Brüsszelben mulatunk egyet! Franciaország után ismét besűrűsödik a koncertsorozat! Megvan minden cuccunk, fogynak a piák, egyre több hely van a lábunknak, hamarosan jelentkezünk! Csőzet! A Kutyák.”

Címkék:

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>