Ha már kiemelkedő programmal és igazi meglepetésekkel nem igazán tud idén szolgálni a Sziget, Gerendaiék más módot kerestek, hogy ledöbbentsék a gondolkodó embereket.

Bár a fesztivált már hívták Pepsi-szigetnek is, és a Tesco is betette már a lábát, azért valamennyire még mindig magáénak érezhettük Európa egyik legnagyobb és legigényesebb buliját. Most azonban, hogy a McDonald’sot is beengedték, már az illúziónkat is elvesztettük, hogy a Sziget más lenne, mint a „kinti” világ.

A „mekis” ételek és italok egészségtelenségére ki se térek, annál sokkal zavaróbb az a „hitvallás”, az az életforma és gondolkodásmód, amit a McDo’ képvisel. A hídon besétálva jó volt azt gondolni, hogy magunk mögött hagyunk valamit, ami megvetendő, egy embertelen világot, ahol a pénz az úr, azt a rohanó életformát, amelynek a legismertebb jelképe és kihasználója maga a McDonald’s.

Jó volt abban a hitben mászkálni színpadtól színpadig, hogy ide nem teheti be a lábát akárki vagy akármi. Bár ez a tétel megbukott Tarlósnál, ő legalább csak pár órán át rontotta a levegőt a Szigeten, míg a McDonald’s végig ott fog pöffeszkedni az arcunkban, fennen hirdetve, hogy bármit megtehet, bárhova bejuthat – hisz csak pénz kérdése az egész.

Ismét véget ért valami.

Címkék:
 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>